16 Mayıs 2018 Çarşamba

GÜREŞÇİYE HEDİYE KİSPET

SÖKELİ GENÇ GÜREŞÇİ MEHMET KEÇE'YE KISPET HEDİYE EDİLDİ

Sökeli başpehlivan Mehmet Keçe Atak'ın aynı ismi taşıyan oğlu Mehmet Keçe güreşte babasının izinden gidiyor.
18 yaşındaki genç güreşçi altı yıl önce başladığı güreş sporunda hem minderde, hem de yağlı güreşlerde bir çok başarı elde etti.
Çalışmalarını Pendik Güreş İhtisas kulübü çatısı altında sürdüren Mehmet Keçe’ye Söke İlçe Kaymakamı Tahsin Kurtbeyoğlu'nun girişimleriyle Burunköy Muhtarı Muharrem Kaçar tarafından bir kispet hediye edildi.

"BABAM GİBİ BAŞPEHLİVAN OLMAK İSTİYORUM" Kendisine verilen desteğe teşekkür eden genç güreşçi Mehmet Keçe, "Bana duyulan bu güven için çok teşekkür ediyorum. Ben de bana duyulan bu güveni boş çıkarmayacağım. Babamın izinden giderek, bir çok başarılara imza atacağım, Söke'nin ismini duyuracağım" dedi.
Genç güreşçi Mehmet Keçe'nin babası Mehmet Keçe Atak, tarihi Elmalı yağlı güreşlerinde 3 yıl üst üste başpehlivan olmuş ve yine 1984 tarihi Kırkpınar Güreşlerinde 3. Olarak Söke'ye gurur yaşatmıştı. 

(MUSA ÖLMEZ)