11 Nisan 2017 Salı

GÜVERCİN MASA KUŞADALILARIN HİZMETİNDE

KUŞADASI BELEDİYESİ VATANDAŞLARIN İSTEK, ÖNERİ VE ŞİKAYETLERİ İÇİN GÜVERCİN MASA UYGULAMASINI HAYATA GEÇİRDİ

Kuşadası Belediyesi'nde vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerinin doğrudan alınacağı Güvercin Masa uygulaması başvuru ve iletişim merkezi olarak  hizmet verecek.
Güvercin Masa, 6 aylık bir eğitim sürecinden geçirilen 16 kişilik ekibi ile ön çalışmalara başladı.   
Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası'nın giriş katında hizmet vermeye başlayan Güvercin Masa, vatandaşların karşılaştıkları sorunları Koordinasyon Merkezi aracılığıyla ilgili birimlere ileterek, vatandaşları 48 saat içerisinde bilgilendirecek ve sorunun çözümü ile ilgili süreci yakından takip edecek. 
Kuşadası Belediyesi'nin sosyal medya hesapları ile www.kusadasi.bel.tr adresli web sitesine, 0552 460 40 40 numaralı Whatsapp hattına ve Güvercinmasa'nın Çağrı Merkezi olan 460 40 40 numaralı hatta gelen istek, öneri ve şikayetler tek merkezde toplanarak sorunlar ilgili birimler aracılığıyla en hızlı biçimde çözüme kavuşturulacak. 
Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, "tüm vatandaşlarımıza eşit ve profesyonel hizmet vermek amacıyla Güvercin Masa projesini yaşama geçiriyoruz. Güvercin Masa ile iletişimin en önemli unsuru olan geri bildirimi devreye sokarak vatandaşlarımıza istek, öneri ve şikayetleri ile ilgili bilgilendirme yapacak ve tüm sorunların takipçisi olacağız" dedi. (HÜSEYİN IŞIK)