25 Nisan 2017 Salı

DAVUTLAR MYO AŞÇILIK PROGRAMI MUTFAK ATÖLYESİ AÇILDI

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ DAVUTLAR MESLEK YÜKSEK OKULU AŞÇILIK BÖLÜMÜ'NE HAYIRSEVER VELİ KUTLU TARAFINDAN YAPTIRILAN MUTFAK ATÖLYESİ VE SPOR KOMPLEKSİ TÖRENLE HİZMETE GİRDİ 
Açılış törenine Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, Aydın Eski Vali Yardımcısı Mustafa Ayhan, Adnan Menderes Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Cavit Bircan, Davutlar Meslek Yüksekokulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Bertan Akyol, Davutlar Yükseköğrenim Derneği Başkanı Ertan Budak, Meslek Yüksekokulu öğretim görevlileri, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılış töreninde konuşan Davutlar Meslek Yüksekokulu Müdürü Akyol, "Bugün burada açılışını yapacağımız Aşçılık Programı için yaptırılan ek mutfak atölyesi, okul kantini ve spor kompleksi için başta Rektörümüz Cavit Bircan, Belediye Başkanımız Özer Kayalı, hayırsever destekçimiz Veli Kutlu olmak üzere katkı sunan herkese teşekkür ederim” dedi.
Akyol’un ardından konuşan Başkan Kayalı da, “Ben Davutlar’da bir yüksekokulun açılması için girişimlerde bulunup böyle bir eğitim yuvasının kurulmasına öncülük ettikleri için Davutlar Yükseköğrenim Derneği'ne teşekkür ediyorum. El ele verildiğinde yapılmayacak hiçbir şey olmadığını bir kez daha görüyoruz. Bu projeye destek sunan herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Rektör Bircan ise, “Davutlar Meslek Yüksekokulu Davutlar halkı, Belediye Başkanı, Kaymakamımız ve hayırseverlerin güç birliği ile inşa edilmiş bir eğitim yuvasıdır. Bu açıdan büyük emek taşır. Bugün açılışını yaptığımız tesis ise öğrenciler açısından teori ile pratiğin birleştiği bir komplekstir.” dedi.
Tören, konuşmaların ardından protokol üyeleri tarafından Davutlar Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı ek mutfak atölyesi ile kampüs içindeki spor kompleksinin açılışının yapılmasıyla sona erdi. (HÜSEYİN IŞIK)