23 Aralık 2016 Cuma

ÇÖPE BIRAKILAN VALİZ PANİĞE NEDEN OLDU

DİDİM'DE "BİRİ ALIR" DÜŞÜNCESİYLE ÇÖPE BIRAKILAN VALİZ KORKUTTU

Didim Kültür Sanat Atölyesi önüne bırakılan valiz paniğe neden oldu. Bomba imha uzmanının fünye ile patlatmaya hazırlandığı valizin sahibi son anda gelince herkes rahat bir nefes aldı. 
Olay, Didim’de Yeni Mahalle, 830. Sokak'ta bulunan Didim Belediyesi Kültür Sanat Atölyesi önünde meydana geldi. Binanın önünde bir valiz olduğunu fark eden vatandaşlar, polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, çevrede güvenlik önlemi alarak Selanik Caddesi ile 830 Sokağı trafiğe kapattı, vatandaşlar da alandan uzaklaştırıldı. Geniş güvenlik önlemlerinin alınmasının ardından bomba imha uzmanı hazırlık yaparken olay yerine gelen bir kişi, valizi kendisinin bıraktığını söyledi. Kullanmadığı valizi ‘Bir vatandaşa lazım olur’ düşüncesiyle bıraktığını anlatan vatandaş, valizi alarak çöp konteynerine attı.
Daha sonra kapanan yol tekrar trafiğe açıldı. (EDİZ VERDİOĞLU)