1 Kasım 2016 Salı

YUSUF GÜNAL'DAN BOMBA AÇIKLAMALAR

SÖKESPOR BAŞKANI YUSUF GÜNAL, 5-0'LIK ÖDEMİŞSPOR YENİLGİSİNİN ARDINDAN GEÇMİŞ YÖNETİME, FUTBOLCULARA VE TARAFTARLARA YÖNELİK SERT AÇIKLAMALARDA BULUNDU

Sökespor Başkanı Yusuf Günal düzenlediği basın toplantısında, Ödemişspor deplasmanında alınan farklı mağlubiyetin sorumlularını mutlaka bulacaklarını  ifade ederek geçmiş yönetimin takımın üzerinden elini çekmesini istedi. 
Günal, “Benim üstüme fazla geliyorlar. Ben dinlemede kalıyorum. Ama bir yerde dama diyecek yani. O bir yerde çok yakın, az kaldı. Herkes kendine çeki düzen verecek, akıllı olacak. Tekrar söylüyorum, ben yarım bırakıp gitmem, yarım bırakıp gidenler düşünsün bunu. Bizimle uğraşan o yarım bırakıp giden arkadaşlar bunu böyle bilsinler. 3 tane çocuğa Yusuf Günal istifa, Cevdet Çapar istifa diye bağırtarak amaçlarına ulaşamazlar, mümkün değil. Hiç heveslenmesinler. Şampiyon olana kadar buradayım” dedi.
5-0'lık ödemiş yenilgisi nedeniyle Söke Halkından özür dileyen Günal, kötü gidişe en kısa sürede son vereceklerini ve sezon sonunda da takımı şampiyon yapacaklarını belirtti.
Günal, "Bu takım bu sezon 3. lige çıkacak. Bende bir işi yarım bırakıp gitmek yok. Bizimle uğraşan ve o yarım bırakıp giden arkadaşlar bunu böyle bilsinler. Üç tane çocuğa 'Yönetim istifa' diye bağırtarak amaçlarına ulaşamazlar. Onlara ben mi dedim '24 saat geçmeden istifa edin' diye. Sökespor’u seviyorsan takım gol yediğinde karşıma geçip gülemezsin. Sabrım taşmak üzere, bu zatlar elini ayağını Sökespor’dan çeksinler. Koltuk sevdaları varsa bu Sökespor'la olmaz, bu takımı onlara merdiven yapmam.” şeklinde konuştu.

GEREKİRSE DEVRE ARASINDA YENİ TAKIM KURARIM

Takımın sahada varlık gösteremediğine ve takım oyunu sergileyemediğine de işaret eden Başkan Günal, "Ben bu saate kadar hep ben futbolcumun başkanından önce abisi oldum. Ama abilik bitti. Bundan sonra başkanlık dönemi başladı. Çünkü iyiniyet suistimal oluyor bana göre. Bunun önlemini almamız lazım. Biz sanki çok mu memnunuz. Ben protokolde oturuyorum. 2-0'a kadar sıkıntı yok. Benim takımım çevirir maçı diyorum. 3 oldu ben kalkamadım yerimden. İkinci yarı bizim takım yoktu sahada. Ben her zaman söylüyorum soyunma odasından çıkarken, "çocuklar yenilin hiç sorun değil, ama oynayın da yenilin. Oyna yenil. Ama bir dediğiniz iki olmuyor. Sen çık Ödemiş'e oynama, birlik beraberliği sağlayama, takım oyunu sergileyeme 5 tane ye, kimse benim gururumla oynayamaz. Ben buraya bir amaç için geldim. Tek amaç Sökespor, benim başka bir amacım yok. Bazıları gibi koltuk sevdam hiç yok. Buna rağmen benim gururumu ayaklar altına alırlarsa, ben buna dur derim. Devre arasında komple takımı yeniden düzerim. Ben bu takımı yine şampiyon yaparım. Hiç kimseye de eyvallah etmem." dedi.

DEPLASMANA TARAFTAR GİTMEYECEK

Taraftarın takımına sahip çıkmadığını, oyuncuların psikolojilerini olumsuz yönde etkileyecek davranışlar içinde bulunduğunu da öne süren Başkan Günal, " Biz Ödemiş'te sahadan iki saat çıkamadık. Gece saat 21.00-21.30'a kadar da bu taraftarlarımızı bekledik. Bize yönetim istifa diye bağıran bu taraftarlarımızı bekledik. Sonra da özel arabamızla Söke'ye getirdik. Ama benim takımımı taraftar gibi desteklemeyen hiç bir taraftarla benim bu saatten sonra işim olmaz. Ve hiç bir taraftar bu saatten sonra deplasmana otobüs beklemesin. Kesinlikle sezon sonuna kadar ağızlarıyla kuş tutsalar otobüs yok, bitmiştir. Maalesef taraftar yok bizde, şu anki taraftar taraftar değil maşa. Taraftarsan kötü zamanda benim yanımda olacaksın. Kötü zamanda benim yanımda olmazsan ben senin iyi niyetine güvenmem. Samimiyetine güvenmem, şüphe duyarım." diyerek sözlerini tamamladı.(HÜSEYİN IŞIK)