22 Kasım 2016 Salı

KILIÇDAROĞLU AK PARTİ'YE DESTEK İÇİN YÜRÜYECEK

CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇDAROĞLU'NUN KARDEŞİ CELAL KILIÇDAROĞLU CUMA GÜNÜ GERÇEKLEŞTİRECEĞİ PROTESTO YÜRÜYÜŞÜ İÇİN SÖKE KAYMAKAMLIĞI'NA İZİN BAŞVURUSUNDA BULUNDU

Kemal Kılıçdaroğlu’nun kardeşi Celal Kılıçdaroğlu, ağabeyinin eylemden haberdar olduğunu ve kendisini desteklediğini belirtti.
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Aydın'ın Kuşadası ilçesinde yaşayan kardeşi Celal Kılıçdaroğlu (62), AK Parti hükümetinin Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) ile mücadelesini desteklemek için 25 Kasım Cuma günü Söke'den Didim'e kadar yürüyecek. 
Aydın'ın FETÖ/PDY'den temizlenmesi ve örgüt elebaşı Fetullah Gülen ile yandaşlarının hesap vermesi için bu eylemi gerçekleştireceğini kaydeden Kılıçdaroğlu, Söke Cumhuriyet Meydanı'nda doldurduğu dilekçesini Söke Kaymakamlığı'na teslim etti.
Celal Kılıçdaroğlu, "Bugün Kaymakamlığa izin başvuru yaptım. Onay verilirse Cuma günü yürüyüşümü başlatacağım. Söke'den başlayarak Didim Belediyesi'nin önüne kadar yürüyeceğim. Gece gündüz yürüyerek 4 günde eylemimi tamamlamayı planlıyorum. Yürüyüşümün amacı ahtapot gibi Türkiye'yi saran FETÖ örgütünü protesto etmek ve hükümetin yaptığı mücadeleyi desteklemektir." dedi.

"AĞABEYİMİN HABERİ VAR"

Celal Kılıçdaroğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun eylemden haberi olup olmadığı şeklindeki bir soruya verdiği yanıtta ise; "Var, var. Haberi var. Beni destekledi, 'Tamam' dedi. AKP, MHP ve CHP'nin içinde de FETÖ'cüler var. Bunların temizlenmesini istiyoruz. Toplum herkesiminden destek alıyorum, baya bir kitle olacak yanımda" şeklinde konuştu.