6 Kasım 2016 Pazar

GERGİN DERBİDE GOL YOK

Bölgesel Amatör Ligi (BAL) 8. Grup’ta Aydın derbisinde Sökespor ile Didim Belediyespor arasında oynanan maçta gol sesi çıkmazken, Sökespor’lu Murat Çaydemir ve Emre Bozatlı kırmızı kart gördü. 
SÖKESPOR – DİDİM BLD: 0-0
STAT: Söke Şehir Stadı
HAKEMLER: Mehmet Dişçi **, Murat Tuğberk Curbay **, Muratcan Ilgaz **,
SÖKESPOR: Ufuk ***, Gökhan **, Ahmet Yapıcı **, Ali Akyan **, Kaan Bartu **, Mehmet Ali **, Emre Bozatlı **, Recep ** (62 Salıou *), Ferdi **, Murat Çaydemir **, Arda * (72 Metehan ?) ( 74 Rıza *)
DİDİM BLD: Yaşar *** , Emre **, Bekir **, Süleyman **, Yasin ***, Ali Erdem ***, Mustafa ** (74 Ozan ?), Malik **,Vahdet ** ( 52 Muhammet *), Turgut **, Muhammed ** (86 Aykut ?)
SARI KARTLAR: Ferdi, Ali Akyan, Mehmet Ali Moğul (Söke) Süleyman, Yaşar, Malik, Yasin (Didim)
KIRMIZI KARTLAR: Dk. 88 Murat Çaydemir ve 89 Emre Bozatlı (Söke)
Sökespor evinde karşılaştığı Didim Belediyespor maçına mutlak galibiyet için çıktı. Oyunun ilk yarısında iyi oynayan taraf Didim Belediyespor oldu. Didim Belediyespor biri direkten dönen üç net gol pozisyonundan yaralanamadı. Sökespor ise ikinci yarıda maçta ağırlığını hissettirmeye çalışsa da gol atma başarısı gösteremedi. 88'de Murat Çaydemir kırmızı kartla oyundan atıldı. 89'da ise bu kez Emre Bozatlı kırmızı kart görünce Sökespor’u kalan dakikaları 9 kişi oynamak zorunda kaldı. Oyunun bitimiyle ortalık gerildi. Taraftarlar sahaya pet şişe attı. Polis bazı taraftarları gözaltına aldı. Aynı puanda olan Sökespor ve Didim Belediyespor berabere kalarak puanları paylaştı.
MAÇTAN NOTLAR:
Maçın yan hakemi Murat Tuğberk Curbay’a dakika 70'te Didim Belediyespor’lu Bekir’in sert şutu kasığına isabet etti. Hakem bir anda kendisini yerde buldu. Doktor devreye girdi. Yapılan müdahale sonrası maç kaldığı yerden devam etti. Sökespor’da Ahmet Yapıcı ve Arda Odimba bu sezon ilk kez bu maçta forma giydiler. Geçen hafta Ödemişspor deplasmanında kavga çıkaran Hellboys taraftarlar grubu maça gelmedi. Sökespor’un evinde oynadığı tüm karşılaşmalarda Egemed Hastanesi'nden temin edilen ambulans bu hafta Kuşadası’ndaki özel bir hastaneden temin edildi. (BURHAN CEYHAN)