25 Kasım 2016 Cuma

KILIÇDAROĞLU CUMHURBAŞKANI'NA DESTEK İÇİN YOLLARDA!

CHP GENEL BAŞKAN YARDIMCISI KEMAL KILIÇDAROĞLU'NUN KARDEŞİ CELAL KILIÇDAROĞLU FETÖ/PDY MÜCADELESİNE DİKKAT ÇEKMEK İÇİN SÖKE'DEN DİDİM'E YÜRÜYOR

Celal Kılıçdaroğlu, Söke Kaymakamlığı'ndan aldığı yürüyüş izninin ardından bugün sabah saatlerinde oğluyla birlikte Söke'ye geldi.
Kılıçdaroğlu'na Söke'de Didim'den gelen küçük bir grup da destek verdi.
Kılıçdaroğlu'nun yürüyüşü çok sayıda yerel ve ulusal basın mensubu tarafından takip edildi. 
Kılıçdaroğlu yürüyüş öncesi basın mensuplarına yaptığı açıklamada; "Ben buradan Cumhurbaşkanımız başta olmak üzere, Başbakanımıza, İçişleri Bakanımıza sesleniyorum. Ben FETÖ/PDY terör örgütünü protesto etmek için yola çıktım. Didim Belediyesi'nde Fetö'ye aktarılan paraların hesabını sormak için yola çıktım. Duyumlara göre aylık olarak 500 milyon lira para aktarılmış. Bunlar ortaya çıksın istiyorum.  Bunu Cumhurbaşkanımızdan, CHP'den, Başbakanımızdan da istiyorum. Abimin dediği temiz dürüst hakim ve savcıları ben de göreve davet ediyorum."dedi.

"AĞABEYİMİN HABERİ VAR"

Celal Kılıçdaroğlu, gazetecilerin "bu eyleminizden abinizin haberi var mı?" şeklindeki sorusuna, "Evet, yürüyüşle ilgili abimle bir sefer görüştüm. Olumlu baktı. Ben hiç bir partiyi rencide etmiyorum etmeye de hakkkım yok. Sadece AKP, CHP, MHP VE HDP içindeki fetöcülerin temizlenmesini istiyorum. Benim amacım bu." yanıtını verdi. 

BEYAZ KEFENİYLE DESTEK VERDİ

Kılıçdaroğlu'nun yürüyüşüne, Didim'de geçen yıl CHP ilçe başkanlığı için adaylığını açıklayan Ali Sakaroğlu beyaz kefen giyerek katıldı.
Ali Sakaroğlu; "Bu beyaz kefeni giyme sebebim, CHP'nin içindeki fetöcülere dikkat çekmek.Ak Parti hemen hemen temizlendi, MHP temizlendi, HDP temizlendi, bu CHP niye temizlemiyor. Niye düğmeye basmıyor." dedi. 

56 KİLOMETREYİ 4 GÜNDE YÜRÜYECEK

Celal Kılıçdaroğlu Söke'den başlattığı 56 kilometrelik protesto yürüyüşünü 4 gün sonra 28 Kasım Pazartesi günü Didim Belediyesi önünde tamamlamayı planlıyor.  Yürüyüşe Sivaslı Halk Ozanı Ali Sultan ile bazı vatandaşlar da destek veriyor. (HÜSEYİN IŞIK)