8 Kasım 2016 Salı

“SÖKE'DE DEĞİŞEN HİÇBİR ŞEY YOK”

MHP SÖKE İLÇE BAŞKANI VEYSEL ÖZTÜRK, BÜYÜKŞEHİR İLE SÖKE BELEDİYESİ ARASINDAKİ KİŞİSEL ÇEKİŞMELERİN İLÇEYE ZARAR VERDİĞİNİ İDDİA ETTİ

Veysel Öztürk Denge Gazetesi'ne yaptığı açıklamada, seçimlerin yapıldığı 30 Mart 2014 tarihinden bu yana Söke’de hiçbir şeyin değişmediğini söyledi. 
Vatandaşın hizmet beklediğini öne süren Öztürk, “Ben Söke’de yaşayan bir vatandaş olarak 30 ay içerisinde Söke’de 'Evet dün ve bugün arasında şu fark etti' diyebileceğim ne bir yapı ne bir yapılaşma ne de bir sosyal hizmeti bu güne kadar görmedim. Belediye mutlaka çalışıyordur ve bir şeyler yapıyordur. Ama gözle görülebilecek bir faaliyete rastlamadım. Aydın Büyükşehir ile Söke Belediyesi arasındaki kişisel sıkıntı var. Bizler vatandaş olarak hizmet bekliyoruz. İnsanların şahsi kaprislerini bir kenara bırakıp hizmet yapmaları gerekiyor. Ama 30 ayda görülen o ki kişisel çekişmeleri ön plana çıkarak Söke’yi bu hizmetlerden mahrum bırakıyorlar. Geriye kalan 2 buçuk yıllık süreçte 'Özlem Çerçioğlu beklenen hizmetleri yapar' diye düşünüyordum. Ama 30 aylık dönem bu konuda bizi yanıltıyor, inşallah telafisi olur. Benim beklentimi soruyorsanız geçmiş geleceğin aynasıdır. Bu sıkıntıların önümüzdeki süreçte de devam edeceğini düşünüyorum” şeklinde konuştu. (BURHAN CEYHAN)