23 Eylül 2016 Cuma

AMATÖR SPOR MÜSABAKALARI İÇİN "İLK YARDIM KURSU"

AMATÖR FUTBOL KARŞILAŞMALARINDA ARTIK HER İLÇEDE BİR SERTİFİKALI İLK YARDIM GÖREVLİSİ BULUNACAK

Denge Gazetesi'nin haberine göre, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı ve Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu arasında iş sağlığı, güvenliği ve ilk yardım eğitimi protokolü imzalandı.
Protokolle Türkiye genelinde amatör spor kulüplerine yönelik ilk yardım müdahale eğitimi verilmeye başlandı.
Bu amaçla Aydın'da düzenlenen eğitim tamamlandı.
Eğitim sonrası Aydın Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) binasında gerçekleştirilen toplantıda, Aydınlı 24 katılımcıya ilk yardım müdahalesi sertifikası ve İlk yardım müdahale çantası verildi.
Aydın ASKF Başkanı Mehmet Kıvanç, toplantıda bulunan 24 katılımcıya ‘İlk Yardım Müdahalesi Sertifikası’ verdi. Aydın ASKF binasında yapılan toplantıda konuşan Başkan Kıvanç, “Bu imza protokolünde istinaden tüm ilçelerde ve özellikle sağlık memuru olmayan ilçelerde öncelikle, sporun doğasında bulunan sakatlıklar ve sağlık problemlerinde ilk müdahalenin ve sporcu sağlığının önemi bir kat daha vurgulandı. Bunun için bu protokolle hızlandırılmış bir eğitim ile Sağlık Müdürlüğü’nden uzman doktorlar eşliğinde genel bir eğitim dersleri verildi. Bu eğitim neticesinde başarılı olan arkadaşlarımıza sertifikalarını verdik” dedi.(KAMİL KAZANKAYA)