10 Mayıs 2016 Salı

KEÇE İLE BULUŞMA

Kuşadası Halk Eğitim Merkezi ile Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği tarafından düzenlenen "Keçe ile Buluşma" isimli sergi, Kuşadası Belediyesi İbramaki Sanat Galerisi'nde açıldı.
Kuşadası Halk Eğitim Merkezi ile Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'nin ortak projesi ile keçe eğitimi gören kursiyerlerin çalışmalarından oluşan sergi düzenlenen bir kokteylle açıldı. 
Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, ÇYDD Şube Başkanı Kemal Özbey Halk Eğitim Merkezi Müdürü Hayati Gözalan ve çok sayıda sanatseverin katıldığı serginin açılışında konuşan Gözalan "Özellikle kaybolmaya yüz tutmuş sanatların bu şekilde tekrar ortaya çıkarılması, bu sanatların yaşatılamaya çalışılması Halk Eğitim Merkezimiz açısından oldukça önem arz ediyor. Her yıl bu kursları sorunsuz bir şekilde gerçekleştiriyoruz. Öncelikle burada böyle bir kurs verme imkanı yaratan ÇYDD Kuşadası Şube Başkanı Kemal Özbey ve eğitmen Hatice Çağlı'ya çok teşekkür ediyorum" dedi. 
Emekli müzik öğretmeni Hatice Çağlı eğitmenliğinde 9 ay boyunca eğitim gören 34 kursiyer, yün, zeytinyağı, su ve sabunla harmanlanıp elde edilen keçeden yaptıkları birbirinden güzel ayakkabı, yelek, şapka, çanta ve tabloların satışını yaparak ev ekonomisine katkı sağlamayı amaçlıyor. Keçe ile Buluşma Sergisi 15 Mayıs tarihine kadar İbramaki Sanat Galerisi'nde görülebilir.