23 Kasım 2015 Pazartesi

TOYRAN'DAN GİZLİ BULUŞMA AÇIKLAMASI

SÖKE BELEDİYE BAŞKANI SÜLEYMAN TOYRAN, HAFTA SONU AK PARTİ İLÇE YÖNETİCİLERİYLE BULUŞMASINA AÇIKLIK GETİRDİ

Süleyman Toyran belediye basın bürosu aracılığıyla yazılı bir açıklama yayınladı.

Sözü edilen kahvaltının ilçe merkezinde halka açık bir mekanda gerçekleştirildiğine dikkat çekilen açıklamada, "Söke Belediye Başkanı Sökelilerden gizli iş yapmaz." denildi.

Kenan Özcan'dan gelen talep üzerine buluştuklarını kaydeden Toyran, "Kahvaltının sohbet konusu Söke’ye yapılması düşünülen engelliler okulu için yer temin edilmesidir. Sayın Özcan bu amaca uygun olarak Sazlı Mahallemizde yaklaşık 12 bin metrekare bir arsa olduğunu ve bu arsanın eğitim alanı olarak ayrıldığını ifade etmiş ve bu arsanın engelliler okulu yapılabilmesi için tahsisini istemiştir." dedi.

Bu türden görüşmelerin, hem siyasetin içinde, hem de insani ilişkilerde son derece seviyeli yaklaşımlar olması gerektiğine işaret eden Başkan Toyran, "Bir kahvaltı belediye başkanının parti değiştirme nedeni olarak görülürse siyaset adamlarının birbirleriyle sürekli küs yaşamaları gerekir. Bu düşünce doğru bir düşünce değildir. Farklı partilere mensup, farklı düşüncelere sahip insanlar da hizmet için ortak noktalar bulup beraber hareket edebilmeli ve etmelidirler." şeklinde konuştu.


Toyran açıklamasında; kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi amacıyla merak edilenleri aşağıdaki gibi özetledi:

1-Bu bir kahvaltıdır. Kahvaltı Söke’nin merkezinde ve gözler önünde yapılmıştır.
2-Gazeteci Durmuş Tuna masamıza gelip sohbet etmiştir, istese fotoğraf da çekebilirdi, bunun için dışarı çıkıp karşı binadan çekim yapmasına gerek yoktu.
3-Aynı şekilde Gazeteci İsmail Eravcı da mekana geldi ve o içeride kahvaltı masasının fotoğrafını çekti.
4-Siyaset yapıyor olmak yıllardır süren dostluk ve arkadaşların sonu olacaksa bu benim tarzım değildir.
5-Biz siyaseti halka hizmet etmenin yolu olarak görüyoruz. Bu hizmet için elbette ki herkesle her yerde konuşuruz.
6-Sıradan bir kahvaltı için il ve ilçe başkanlarını haberdar etmenin neden gerekli olduğunu anlayamadım. Böyle bir zorunluluk ya da teamül mü vardır? Belediye başkanları görüşme yaparken il ya da ilçe başkanlarından izin mi alırlar?
7-Toplantıda imar konusunun görüşüldüğü yazılmış. Daha sonra Sayın Tuna yorumlarında da ısrarla imar konusuna vurgu yapmış. Bu yaklaşımı da yakıştırmayı da üzüntüyle karşılıyorum. Biz bu türlü konuları belediyede ve işinin ehli uzmanların yanında konuşuruz.
8-Ben Cumhuriyet Halk Partisi adayı olarak seçmenlerin karşısına çıktım ve belediye başkanı seçildim. CHP’li bir belediye başkanı olarak da görevime devam ediyorum. Ancak bütün Söke halkını kucaklayan ve Söke’nin tamamına hizmet götürmeye çalışan bir belediye başkanı olacağımı da her zaman söyledim. Kamuoyuna ve merak edenlere saygıyla duyurulur.