27 Kasım 2015 Cuma

LÖSEMİLİ ÇOCUKLAR İÇİN YÜRÜYOR


MİLLİ PARAŞÜTÇÜ YAVUZ ASLAN LÖSEV'E VE LÖSEMİLİ ÇOCUKLARA DİKKAT ÇEKMEK İÇİN FETHİYE'DEN İSTANBUL'A YÜRÜYOR

Muğla'nın Fethiye ilçesinde yamaç paraşütü pilotluğu yapan 29 yaşındaki Yavuz Aslan Lösemili çocuklar için “bir adam bin adım” sloganıyla yola çıktı.


21 Kasım Cumartesi günü yaklaşık bin kilometrelik yürüyüşüne başlayan Aslan, 40 günün sonunda İstanbul'da olmayı planlıyor.

Yürüyüşünün 7. gününde Aydın'a gelen Yavuz Aslan; "bugüne kadar yaklaşık 250 kilometre yürüdüm. Ayakkabılarım parçalandı. Aydın'a terlikle girdim. Buradan yeni bir ayakkabı alıp yoluma devam edeceğim. Benim yola çıkış amacım, Türkiye’deki lösemili kardeşlerimizin yaşadığı maddi ve manevi sıkıntılara dikkat çekmek ve bir farkındalık yaratmak. Herhangi bir sponsorum yok. Yürüyüşümü tamamen kendi imkanlarımla karşılıyorum." dedi.

Yürüyüşü sırasında Akbük ve Söke'den de geçmeyi planlayan Aslan, bir kaç gündür etkili olan şiddetli sağanak yağış nedeniyle güzergahını Aydın, İzmir olarak değiştirdiğini belirtti.

Lösemili herhangi bir yakının bulunmadığını, tamamen duyarlılık nedeniyle böyle bir girişimde bulunduğuna işaret eden Yavuz Aslan, "bu tarz şeylere duyarlı olmak için yakınızdaki birinin hasta olmasına ve birisinin bu sıkıntıyı çekmesine gerek yok. Başkalarının çektiği sıkıntıları da anlıyor olabilmek lazım. Türkiye’de ne yazık ki bu tarz sosyal sorumluluk projelerine destek verilmiyor. Sadece insanlar bunları basından gördükleri zaman iç çekip ah ediyorlar. Üzülüyorlar ama onun dışında kimse elini taşın altına koymaya çalışmıyor. Umarım gerçekleştirdiğim proje sonunda insanların yüreğine bir şekilde dokunmuş olurum. Ve onlarda artık ellerini taşın altına koymaları gerektiğini anlarlar." şeklinde duygularını dile getirdi.


Ağır Kış koşullarına rağmen büyük bir duyarlılık örneği gösteren Milli Paraşütçüyü takip etmek ve destek olmak isteyenler, Facebook ve İnstagram'daki 1 adam 1000 adim isimli hesabı ziyaret edebilirler.