6 Kasım 2015 Cuma

SÖKE'DE OKUL KANTİNLERİNE SIKI DENETİM


OKUL ÇEVRELERİNDE BULUNAN KANTİN, YEMEKHANE, MARKET VE LOKANTALARA YÖNELİK DENETİMLER ARTTIRILDI
Söke İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'nde görevli gıda kontrol görevlileri,  yeni eğitim ve öğretim yılının başlaması nedeniyle ilçe genelindeki okul kantinleri ile okul çevrelerinde bulunan kantin, yemekhane, market, lokanta gibi satış ve toplu tüketim yerlerini  denetimleri hijyen denetimine tabi tutuyor.
Söke İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Seyit Yıldız konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, " İlçe genelinde şu an için faal olan bütün okul kantinlerinin asgari teknik ve hijyenik şartlar ile satışa sunulan gıdaların güvenilirlik ve gıda mevzuatına uygunluk açısından denetlendiğini, okul kantinlerini daha sonraları tekrar denetime tabi tutacağız." dedi.
Öğrenci ve velilere uyarılarda bulunan Yıldız, "anne ve babalar ile öğrenci kardeşlerimizin ruhsatlı ve kontrollü üretim yerlerinde üretilip, etiketinde belirtilen şartlarda muhafaza edilen orijinal ambalajlı gıdaları belge karşılığı alıp tüketmeleri ve gıda ile ilgili her türlü şikâyetlerini Bakanlığımızın ALO GIDA 174 hattına bildirmelerini istiyoruz." şeklinde konuştu.