19 Kasım 2015 Perşembe

SÖKE'NİN KAN BAĞIŞI REKORTMENLERİNDEN ANLAMLI DAVET


KIZILAY KAN MERKEZİ'NİN SÖKE'DEKİ REKORTMEN BAĞIŞÇILARI "HER KAN BİR CAN" PAROLASIYLA VATANDAŞLARI KAN BAĞIŞINA DAVET EDİYOR

Kızılay Kan Merkezi'nce bugüne kadar yaptıkları bağışlar nedeniyle, Altın Madalya ile ödüllendirilen Tevfik Kardan, Gümüş Madalyalı Adnan Çetinkaya ve Bronz Madalyalı Yakup Yaşar güçbirliği yaptı.

Kan vermenin önemini vurgulamak amacıyla biraraya gelen madalyalı üç rekortmen bağışçı, "Her Kan Bir Can" sloganıyla vatandaşları kan vermeye çağırdı.

Altın Madalyalı Tevfik Kardan, "yaşım 52 yıllardır kan veriyorum. 91 kez kan vererek altın madalya ve özel plaketle ödülndirildim. Ama bu işin teşvik yönü ben sağlığım elverdikçe kan vermeye devam edeceğim. dedi.

Gümüş Madalyalı Adnan Çetinkaya da, "şuana kadar 28 kez kan verdim. "her kan bir can" diyerek herkesi kan vermeye davet ediyorum." şeklinde konuştu.

Bronz Madalyalı Yakup Yaşar ise, 25 kez kan verdiğini belirterek, "bizde kan var ki veriyoruz. Bir canın bir hayatın kurtulmasınına bir katkım olduysa ne mutlu bana." şeklinde duygularını dile getirdi. (Haber-Mustafa Kavruk)