21 Kasım 2015 Cumartesi

PURÇU, "KIRMIZI PLAKA BENİ DEĞİŞTİRMEZ"


SÖKELİ ÖZCAN PURÇU, KIRMIZI PLAKAYLA İLK ÖNCE ROMANLARIN YAŞADIĞI ÇADIRLARA GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ

Türkiye'nin ilk roman milletvekili Özcan Purçu'ya yeni görevi gereği Pazartesi günü kırmızı plakalı makam aracı tahsis edilecek.

TBMM Başkanlık Divanı Katip Üyesi Özcan Purçu yeni görevi ile ilgili olarak yaptığı ilk açıklamada, "İk kez bir Roman çocuğu kırmızı plakalı arabaya binecek. Annem ve babam duyunca sevinçten ağladı. Türkiye'nin dört yanından 'Benim de çocuğum senin gibi okuyacak' diyen babalar, anneler arıyor. Beni kırmızı plaka değiştirmez ama ben Roman çocukların kaderini değiştireceğim.Romanlar'ın gariban çocukları beni örnek alsın diye kırmızı plakayla naylon çadırlara gideceğim. İnsan isterse herşeyi yapabilir, yeter ki içindeki o gücü hakerete geçirsin." dedi.