12 Kasım 2013 Salı

KÜRŞAT TÜZMEN DİDİM'DEN Mİ ADAY OLUYOR?

AK PARTİ DİDİM İLÇE BAŞKANI HİLMİ ERBAŞ, "DİDİM İÇİN BÜYÜK KAZANÇ OLUR"

Yerel seçimlere 5 ay kala Didim'de sürpriz bir ismin belediye başkan aday adaylığı dilden dile dolaşıyor. Turistik ilçede yazlığı olan eski bakan Kürşat Tüzmen'in adaylık iddiaları ilçede merak konusu oldu.
59'ncu ve 60'ncı hükümetlerde dış ticaret ve gümrüklerden sorumlu Devlet Bakanı olarak görev yapan milli yüzücü Kürşat Tüzmen'in adı Didim'de kulislerde konuşuluyor. AK Parti Didim İlçe Başkanı Hilmi Erbaş, Didim kamuoyunda eski Devlet Bakanı Kürşat Tüzmen’in belediye başkan aday adaylığı konusunda talebin oluştuğunu, ancak yapılan resmi başvurunun olmadığını belirtti. 
Belediye Başkanı Mümin Kamacı da, "Ben sayın bakanımız Kürşat beyi çok iyi tanırım ve severim kendisini. Bana da aday adayı olacağı yönünde duyumlar geldi ama net değil. Sayın bakanımızın Didim'den aday olmuş olması ilçemiz için kazanç olur aslında. Seçimi Didim halkı değerlendirecek. Bize tamam mı devam mı olduğunu Didimliler söyleyecek" ifadelerine yer verdi.