15 Kasım 2013 Cuma

ÇERÇİOĞLU'NUN SEÇİM ŞARKILARI BELLİ OLDU

ÇERÇİOĞLU, SEÇİM ÇALIŞMALARINDA "YÖRÜK ALİ EFE" TÜRKÜSÜ İLE "BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM" ŞARKISINI KULLANACAK

Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun seçim şarkıları belli oldu. Başkan Çerçioğlu, seçim çalışmalarında  Yörük Ali Efe ve kızanlarının kahramanlık destanını anlatan “Yörük Ali Efe ”türküsü ile rahmetli ses sanatçısı Ayten Alpman’ın seslendirdiği,  yurt sevgisini notalara taşıyan “Bir Başkadır Benim Memleketim”  isimli şarkısını kullanacak.


Başkan Çerçioğlu seçilen iki eser ile ilgili olarak, “Yörük Ali Efe ve kızanlarının vatan için yaptıkları kahramanlıkları uzun uzadıya anlatmaya gerek yok. Efe torunu Aydınlı hemşehrilerime bu süreçte bu türkü ile seslenmek istedik. Diğer eser ise rahmetli  ses sanatçısı Ayten Alpman’ın eşsiz yorumu ile kalplere kazınan bir şarkı. Bu şarkının benim için anlamı çok büyük. Vatan sevgisi, söz ve notalarla ancak bu kadar iyi anlatılabilir. Gerçekten güzel yurdumuz ve gökyüzünün altındaki en güzel yeryüzü  olan Aydını’mızın güzelliği bir başkadır ve benzeri yoktur” dedi.