23 Temmuz 2018 Pazartesi

KAYAS CADDESİ DE ASFALTLANDI

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SORUMLULUK ALANINDAKİ CADDELERİ SICAK ASFALTLA BULUŞTURMAYA DEVAM EDİYOR

Söke'de Yenikent, Albayrak,Atatürk, Koçlar, Kurtuluş ve Faik Kocagöz Caddelerinin ardından Kayas Caddesi de sıcak asfaltla kaplanıyor.
Pazar esnafının ve mahalle sakinlerinin isteği üzerine başlatılan çalışmalar gece ve gündüz yürütülen çalışmalar sonrası Salı günü kurulan pazara yetiştirildi. 

“VATANDAŞIMIZ İSTEDİ BİZ DE YAPIYORUZ”

Büyükşehir Belediyesi Koordinatörü Fatih Akkentli çalışmalar ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, “Başkanımızın talimatları ile günde binlerce kişinin kullandığı hastane
yolu olan Kayas Caddesi’nde  kurulan Salı Pazarı öncesinde vatandaşlarımıza sorunsuz, kaliteli ve sürdürülebilir bir üstyapı sunmayı hedefledik. Sayın başkanımızın talimatları ile birinci etap asfalt çalışmamızı 3 gün 3 gece hız kesmeden çalışarak Salı Pazarına yetiştirdik.” dedi. 

“BU YOL BİZİM YÜZ AKIMIZ OLACAK”

Fevzipaşa Mahalle Muhtarı Ahmet Yöntem de, ” Benim mahalleme kim bir çivi çakıyorsa Allah ondan razı olsun. Özlem Başkanımıza, teşekkür ediyorum. Fatih kardeşimize teşekkür ediyorum. Bizi kırmadılar bu mezbelelikten kurtardılar.  Çok büyük bir ihtiyacı karşıladılar.  Ekipler çok hızlı çalışıyor. Fatih Bey’de bir an başlarından ayrılmadı. Ben de pazar günü yerinde takip ettim. Normalde 1 hafta sürmesi gereken çalışmaları pazarımız kurulacağı
için hızlandırdılar. Pazar burada dar gelirli vatandaşlar için çok önemli bu yüzden mutluyum. Yolumuz çok güzel oldu.” şeklinde konuştu. (HÜSEYİN IŞIK)