28 Mart 2018 Çarşamba

ÖZEL ÇOCUKLAR İÇİN "ÖZEL SINIF"

TÜRK KIZILAY'I SÖKE ŞUBESİ BATI SÖKE ÇİMENTO ORTAOKULU'NDA ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM GÖRDÜĞÜ SINIFI YENİDEN DÜZENLEDİ

Türk Kızılay'ı yaşıtlarına göre pek çok konuda destek ve bakıma İhtiyaç duyan çocukların eğitimi için devlet okullarına yönelik “Özel Eğitim Sınıfı” projesi yürütüyor.
Proje kapsamında Söke'de de hafif düzeyde zihinsel engelli öğrencilerin eğitim gördüğü bir sınıf yeniden düzenlendi ve öğrencilerin eğitimleri için gerekli olan malzemeler temin edildi.

ÖZEL SINIFIN EKSİĞİ YOK, FAZLASI VAR

Türk Kızılayı Söke Şube Başkanı Oğuz Eryıldız konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, "Türk Kızılay'ı olarak ülke genelinde devlet okullarında okuyan özel öğrencilere yönelik bir proje yürütüyor. Biz de Söke Şubesi olarak Milli Eğitim Müdürlüğümüzle temasa geçtik ve ihtiyaç duyulan okulumuzu belirledik. Genel merkezimizle yaptığımız girişimler sonrası Sökemize böyle donanımlı bir sınıfı kazandırmış olduk." dedi.
Batı Söke Çimento Ortaokulu Müdürü Mehmet Telli de, "Düzenlemesi yapılan sınıfımızın ekipman anlamında eksiği yok, aksine fazlası var. Yapılan düzenleme ile özel gereksinimli öğrencilerimizin eğitimlerinde büyük mesafe katetmiş olacağız. Öğrencilerimiz ve velilerimiz adına Kızılay Söke Şubesine çok teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu. (HÜSEYİN IŞIK)