1 Aralık 2017 Cuma

SÖKELİ YAZAR HAMZA POLAT İLK KİTABINI ÇIKARDI

SÖKELİ YAZAR HAMZA POLAT'IN İLK KİTABI "YENİ UMUT" RAFLARDAKİ YERİNİ ALDI

Hamza Polat, 1962 yılında Söke'nin Sarıkemer Mahallesi'nde doğdu.
28 yıldır İngiltere'nin Galler Bölgesi'ndeki Aberystwyth isimli sahil kasabasında yaşamını sürdüren Polat, uzun yıllar hayalini kurduğu ilk kitabını okuyucularıyla buluşturdu.
Çocukluk yıllarından itibaren hayalini kurduğu kitabı çıkarmanın mutluluğunu yaşayan Hamza Polat, "Şiiri ve yazmayı çok seviyorum. Yazarlığa şiirle başladım. Bana göstereceğiniz destek bundan sonraki yazın hayatım için en büyük kazancım olacak." diyerek duygularını dile getiriyor.
Hamza Polat'ın ilk kitabı ile ilgili yorumda bulunan Sökeli şair ve söz yazarı Hıfzı Altümsek ise, "Memleket sevdalısı, sanat ve sanatçı dostu, edebiyat tutkunu, Gurbetçi Şair – Yazar Hamza Polat’ın kaleminden dökülen bu eseri daha basılmadan okuma şansı buldum. Bir gencin yol hikayesini anlatan eser 9 ülkeden kesitler sunuyor ve İngiltere’de son buluyor. Keyifle okuyacağınıza inanıyorum bu güzel kitabı. Okuru bol olsun sevgili Hamza Polat." diyerek kitapla ilgili düşüncelerini sizlere aktarıyor. (HÜSEYİN IŞIK)