13 Aralık 2017 Çarşamba

İNAT ETTİ KOYDURDU!

AVUKAT HÜSEYİN ALEVCİ, 3 YILLIK HUKUK MÜCADELESİNİN ARDINDAN KUŞADASI LİMANI'NIN GİRİŞİNE TÜRKÇE TABELA KOYDURMAYI BAŞARDI

Hüseyin Alevci yaklaşık 3 yıllık hukuk mücadelesi sonrası liman girişine "Ege Liman İşletmeleri A.Ş. Kuşadası Limanı" yazısının konulmasından büyük memnunluk duyduğunu belirtti.
Alevci sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Kuşadası Türkiye'nin önemli sınır kapılarından. Kendi ülkemin sınır kapısında Türkçe isim olmaması anlaşılır, kabul edilir bir durum değildi. Ben böyle bir yerde Türkçe yazı olmasını istedim. Bu amaçla yola çıktım. Yaklaşık üç yıldır mücadelesini verdiğim,Kuşadası Limanı'na 'KUŞADASI LİMANI' tabelası yazılması işini başardım. Bu mücadelede yanımda olanlara tekrar teşekkür ederim. Vatansever, ulusalcı, milliyetçi görünüp beni ve mücadelemi yok sayanları,destek vermekten kaçınanları ise kamuoyu ve tarihin takdirine bırakıyorum" dedi.
Avukat Hüseyin Alevci, Türkiye'deki bir limanın adının Türkçe olması gerektiğini belirterek, yaklaşık 3 yıl önce Kuşadası Kaymakamlığı'ndan başlattığı mücadelesini, Ulaştırma Bakanlığı'na kadar sürdürmüş ve son çare olarak, Kuşadası Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunmuştu. Şikayeti haklı bulan savcılık da, liman yöneticileri hakkında kamu davası açmıştı. (HÜSEYİN IŞIK)