4 Ekim 2016 Salı

SULAMA BİRLİĞİ'NDE SEÇİM HEYECANI

SÖKE OVASI SULAMA BİRLİĞİ'NDE YENİ YÖNETİM YARIN YAPILACAK SEÇİMLE BELİRLENECEK.
SEÇİMLERDE, MEVCUT BAŞKAN NECDET ÖZEKMEKÇİ VE MEHMET ALİ KURU'NUN LİSTELERİ YARIŞACAK
Geçtiğimiz hafta yapılan delege seçimleri sonunda belirlenen 79 kişilik Söke Ovası Sulama Birliği meclisi yarın hem yeni başkanını hem de yönetim ve denetim kurulu üyelerini seçecek.  
Söke Ovası Sulama Birliğine üye olan üreticiler tarafından seçilen 79 delege yarın saat 10.00’da Söke Ticaret Borsası Konferans Salonunda toplanarak yeni başkan, yeni yönetim ve yeni denetim kurulu üyelerini seçecek. 
Söke Ovası Sulama Birliği başkanlığı için 3 dönemdir Söke Ovası Sulama Birliği Başkanlığını yürüten mevcut başkan Necdet Özekmekçi tekrar aday olurken, Yuvacalı üreticilerden Mehmet Ali Kuru’nunda aday olduğu belirtiliyor. 
Bunun yanında asıl mücadele yönetim kurulu üyeliği ve denetim kurulu üyeliği için yaşanıyor. Yönetim ve Denetim kurulu üyeliği için şu ana kadar 25 dolayında delegenin adaylığını açıkladığı belirtildi.