12 Mayıs 2015 Salı

SÖKESPOR'DA DEPREM


AYDIN AMATÖR SÜPER LİGİ ŞAMPİYONU SÖKESPOR'DA  BAŞKAN İSTİFA KARARI ALDI
Yeni Söke Gazetesi'nin haberine göre, 13 Haziran tarihinde kongre kararı alan Sökespor yönetiminde başkan Kemal Sayın; "Süleyman Toyran başkan olduğu sürece ben yokum." dedi.
Kemal Sayın düzenlediği basın toplantısında, Belediye Başkanı Süleyman Toyran ve Söke'nin ileri gelenleri hakkında ağır eleştirilerde bulundu 
Başkan Sayın'ın basın toplantısına yönetim kurulu üyeleri, İsmail Akalın, Faik Ünal Kızılırmak, Ömer Çağrı Sezer, Coşkun Oruçyüz ve Yalçın İkizek de katıldı.
Sökespor Başkanı Kemal Sayın, bugüne kadar Söke Belediyesi'nden araç dışında hiçbir destek görmediklerini ve bundan sonra da destek görme umutları olmadığı için 13 Haziran'daki kongrede aday olmayacaklarını  söyledi. 
Sayın, "Sökespor başkanlığını yaptığım 10 aylık sürede Söke Belediyesi araç dışında hiçbir destek sağlamadı. Kendisinden sürekli destek istedik. Söke Belediye başkanı her takıma 10’ar bin TL. verdi. Sökespor’a ise yok dedi. Sökespor’un şampiyonluğunda hiçbir desteği yok. 15 gün önce başkana bizzat kendim gittim. Harcamaları ay ay kendisine verdim. Biz bu kadar mücadele ederken Söke Belediye Başkanı kılını kıpırdatmadı. Sökespor’un BAL’da şampiyon olması için 1,1 Milyon TL. ye ihtiyaç var. Bu para belediyenin desteği olmadan bulunmaz. Geçen sezon Söke Belediyesi olmadan takımı biz şampiyon yaptık. Süleyman Toyran'ın bize söylediği 1 yıl otoparkların yıkımını uzatarak destek olmakmış. Süleyman Toyran başkan olduğu sürece ben sadece Sökespor taraftarıyım. Onunla çalışmam. Geçen sezon 764 bin TL.’ye takımı şampiyon yaptık. Gelir 350 bin TL. Geri kalanını ben cebimden karşıladım.Şampiyonluk varsa ben varım dedim. Sökespor’un parasına sahip çıktığım gibi kendi parama sahip çıkmadım. Hiç kimseden destek almadım.”dedi
SAYIN'IN ELEŞTİRİLERİNDEN TİCARET ODASI BAŞKANI DA NASİBİNİ ALDI 
Sökespor Başkanı Kemal Sayın, “ Söke Ticaret Odası Başkanı'na sesleniyorum. Sökespor olarak kendisinden destek istedik. Bize oda olarak destek veremeyeceklerini söyledi. Kendi firmasının reklamı için 3 bin TL.ye anlaştık. Kendisine 3 bin TL. bağış makbuzu verdik. Ticaret Odası başkanı bize 3 bin TL. yerine 1100 TL. verdi. Geri kalan parayı 7 ayda ödemedi. Bu 3 bin TL. bizim gelirimiz olarak görülüyor. Bizim makbuzumuzu versin, bizde onun 1100 TL.sini geri verelim.”şeklinde konuştu.
Kulüp olarak bankadan çektikleri 100 bin TL'lik kredi ile borçlarını ödediklerini belirten Kemal Sayın, “Şimdi bu krediyi aylık 4 bin 800 TL. olarak ödüyoruz. Daha 3 taksit ödedik. Ben kendi param için bir şey demiyorum. Bu kredinin ödenmesi gerek. Otopark geliri sadece kulübün masrafını karşılıyor.”dedi.