13 Mayıs 2015 Çarşamba

GENÇLİK MARŞI'NI OKUYACAK 1919 KİŞİ ARANIYOR


DİDİM BELEDİYESİ 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI'NI BÜYÜK BİR COŞKUYLA KUTLAYACAK

Didim'de 17 Mayıs Pazar günü başlayacak kutlamalar kapsamında, 1919 kişilik halk korosunun yanısıra, yöresel lezzetler festivalinden dans yarışmalarına söyleşilerden konserlere uzanan çeşitli kutlamalar yapılacak.
 
3 gün sürecek kutlamaların en ilginç etkinliği ise, 19 Mayıs günü gerçekleştirilecek. 

Didim'de 19 Mayıs Salı günü 1919 kişi Cumhuriyet Meydanı’nda toplanarak Gençlik Marşı'nı canlı enstrümanlar eşliğinde seslendirecek. 

1919 kişilik koroya 19 Mayıs günü Cumhuriyet Meydanı’nda kayıt masasına başvuran 13 yaşından büyük herkes bu koroya dahil olabilecek.

Koroya katılan 1919 kişiye rozet takılarak şapka verilecek.

İsimleri bu tarihi projede kayıt altına alınarak, belediye tarafından teşekkür mektubu ve günün anısına koronun özel montajlanmış videosu ile onurlandırılacaklar.

Koro’nun seslendireceği Gençlik Marşı’nın kayıtları, marşın bitimine kadar noter ve 3 gözlemci tarafınca takip edilip tutanak ile tesbiti yapılacak.

Dünyada benzeri bu projeyle ilgili  tutanak, rapor ve görüntüler daha sonra Guinness Rekorlar Kitabı'na gönderilecek.

19 Mayıs Salı günü herkesi Didim Cumhuriyet Meydanı'ndaki coşkuya ortak olmaya davet eden Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, 19 Mayıs’ı bu yıl çok büyük bir coşku ile 3 günlük bir kutlama programı ile kutlayacaklarını ve bundan büyük mutluluk duyduğunu
ifade etti.