28 Mayıs 2015 Perşembe

KILIÇDAROĞLU AYDIN'DA HÜKÜMETE YÜKLENDİ


CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILIÇDAROĞLU AYDIN ATATÜRK KENT MEYDANI'NDA HALKA HİTAP ETTİ

Kılıçdaroğlu Aydın mitinginde, "ben çiftçiden, üreticiden, halktan yanayım" dedi.

Kılıçdaroğlu saat 18.00'de başlayacağı duyurulan Aydın mitingine yaklaşık bir saatlik gecikmeyle geldi.

Zaman zaman etkili olan yağışa rağmen alanı dolduran kalabalığa seslenen Kemal Kılıçdaroğlu, “Aydın’dan söz veriyorum. Ankara’daki beylerde duysun. Sözüm söz, Türkiye’yi şaha kaldıracağım. 7 Haziran’da sandığa gideceğiz, 8 Haziran yeni bir başlangıç olmalıdır.Çiftçimiz, dünyanın en pahalı mazotunu almaktan kurtarılmalı. Refahı tabana yaymak için mazot fiyatının düşürülmesi lazım. Sözümüz söz olsun, çiftçimize mazotu 1,5 liradan vereceğiz. İtiraz ediyorlar, ‘Sen nasıl çiftçiye mazotu 1,5 TL’ye verirsin’ diye. Sen mazotu yatlarına 1,21 liradan verirken ben itiraz etmiyorum da ben ‘Çiftçiye 1,5 liraya vereceğim’ Çiftçi kardeşim senin hakkını ben vereceğim. Bana inan, söz verdim, sözümü tutacağım” şeklinde konuştu.