13 Mayıs 2015 Çarşamba

SÖKESPOR BAŞKANI'NIN AĞIR İTHAMLARINA TOYRAN AYNI SERTLİKTE YANIT VERDİ


BEN 4 YIL DAHA BURADAYIM DİYEN BAŞKAN TOYRAN SÖKESPOR BAŞKANI İÇİN"GEMİ SU ALMAYA BAŞLAYINCA GEMİYİ TERKEDİYOR" DEDİ

Sökespor Kulüp Başkanı Kemal Sayın’ın önceki gün yaptığı basın toplantısında ağır ithamlarına ve sözlerine yanıt Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran’dan geldi. 

Başkan Toyran’ı açıklaması sırasında, Sökespor Kulüp Başkan Yardımcısı ve Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Karakaş, Belediye Meclisi Spor Komisyonu Üyeleri İbrahim Muslu, Yusuf Yaya ve Metin Sakalar yalnız bırakmadı.

Toyran açıklamasında, “Kemal Sayın 400 Bin TL bütçeyle Sökespor’u şampiyon yapacağını, Söke Belediyesi’nin sadece 200 Bin TL katkısının yeterli olabileceğini söyledi. Söke Belediyesi zaten otoparklardan yıllardır 250 Bin TL katkı sağlıyor. Kendisinden her kesimi kucaklayan yönetim istedik. Hırslı ve özverili çalıştı. Ancak 700 Bin TL harcama yapılmış. Başında söylediği 400 Bin TL’den yüzde yüz bir sapma var. Yöneticilerin dahi haberi olmadan 100 Bin TL’lik kredi kullanımı var” dedi.

Kemal Sayın'ın Sökespor'a kendisine soğuk soğuk baktığı iddialarına da değinen Başkan Toyran, “Sökeli olmayan birinin başkanlık yapmasının zor olduğunu ifade ettiğim doğrudur. Benimle görüşemediklerini söylemiş. Makamda en az 5 defa görüştük. Bunun dışında tesislerde ve maçlarda görüştük. Yönetimindeki arkadaşları en rahat görüşebildikleri başkan olduğumu kendileri söylüyorlar” dedi.

Süleyman Toyran, “Aylık 25 Bin Tl olmak üzere 11 aydır otoparklardan 275 Bin TL destek var. Ahmet Karakaş ve İbrahim Muslu’nun bağış olarak kendi çabalarıyla topladıkları 40 Bin TL civarında kaynak var. Bir futbolcunun maliyetini biz karşıladık. Yani Sökespor’a 330 Bin TL civarında katkımız olmuş” dedi.

Kemal Sayın’ın Süleyman Toyran olduğu sürece kulüpte olmayacağı sözlerine karşılık olarak Başkan Toyran; “Sökespor hiçbir zaman sahipsiz kalmaz. Ben 4 yıl daha Belediye Başkanı olarak görev başında olduğuma göre Kemal arkadaşımız olmayacak demektir. Kemal Başkan da olmasa, Süleyman Toyran da olmasa Sökespor her zaman var olacaktır. Gemi su almaya başlayınca terk ediyor” ifadelerini kullandı. 
 
Sökespor yönetimde de yer alan Söke Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Karakaş da; “Bu açıklamaları hak etmedik. Başkanıma silik diyen, belediyenin onurunu gururunu kurtardım diyenle zaten bizim işimiz olmaz” dedi.  

Söke Belediye Meclisi Spor Komisyonu Üyesi Metin Sakalar da; “Sökespor hepimizin takımı. Belediye Başkanımız da bizlerde bu konuda hassasız. Ben artık Sökespor’un başında fedakar insanların olmasını istiyorum. 3 yıl önce 150 Bin TL’ye BAL ligine çıkan bir takım bu yıl neden 700 Bin TL harcandı onu da anlayamıyorum” şeklinde konuştu.

Kemal Sayın'ının iddialarının hedefinde yeralan kişilerden biri olan Kulüp Yönetim Kurulu Üyesi ve Belediye Meclisi Spor Komisyonu Üyesi İbrahim Muslu ise, “Tesislerin tadilat paralarının tamamını ben otopark gelirlerinden ödedim. Bu yönetimle yapamayacağımı çok önce anladığım halde, takımın şampiyonluk yolunda olmasından dolayı, şampiyon olduğu gün istifa ettim” dedi.