9 Şubat 2015 Pazartesi

BALIK AVLARKEN MAHSUR KALDILAR


DİDİM'DE BALIK TURUNA ÇIKAN  İKİ BALIKÇI TEKNESİNDE BULUNAN 36 KİŞİ ŞİDDETLİ FIRTINA NEDENİYLE DENİZDE MAHSUR KALDI
Mahsur kalanlar Sahil Güvenlik ve itfaiye ekiplerince kurtarıldı.
Didim'in Akbük mahallesindeki iskeleden balık tutma turuna çıkan ve içerisinde 3'ü çocuk 27 kişinin bulunduğu tekne, Kıyıkışlacık mevkiinde şiddetli fırtına nedeniyle sürüklenmeye başladı.
Teknede bulunanlar, Sahil Güvenlik ve Didim İtfaiyesini arayarak yardım istedi. 
İhbar üzerine harekete geçen Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri, bot ile ulaştığı teknedeki 27 kişiyi Kıyıkışlacık'ta karaya çıkardı.
Buarada, Sahil Güverlik Ekiplerine bir ihbar daha geldi.
Akbük koyu açıklarında karaya oturan ikinci bir balıkçı teknesindeki 9 kişi daha yardım çağrısında bulundu.
Yardım çağrıları üzerine harekete geçen Sahil Güvenlik ekipleri balıkçıları, tekneden alarak karaya çıkarttı.
Sağlık kontrolünden geçirilen balıkçıların herhangi bir sağlık sorununun bulunmadığı bildirildi.