12 Aralık 2014 Cuma

"HATALIYIZ ÇÜNKÜ KAMUOYUNU YETERİNCE BİLGİLENDİRMEDİK"



SÖKE BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE OSB BAŞKAN VEKİLİ AHMET KARAKAŞ, İLÇE GÜNDEMİNİN SICAK MADDESİ İLE İLGİLİ ÖZELEŞTİRİ YAPTI
Karakaş, Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun Söke ziyaretinin ardından Söke Organize Sanayi Bölgesi'nin gereksiz tartışmalar içerisine sokulduğuna işaret ettiği konuşmasında, "Bunda belki de Söke OSB Yönetim Kurulu olarak bizim de hatalarımız var. Belki de yapılanları ve de yapılamayanları zamanında ve yeterince açıklayamadık." dedi.
Bu tartışma ortamında Söke OSB Yönetim Kurulu Üyesi Kasım Üzüm’ün geçmiş yönetimleri zor durumda bırakacak ifadeler kullandığını belirten Ahmet Karakaş, "Bizler yönetim olarak Söke OSB’yi sıfırdan devralmadık. Tam aksine, kuruluşundan bugüne kadar pek çok sorunu çözüme ulaşıp belli kaynaklara sahip yönetilebilir hale gelmiş bir oluşumu devraldık. Özellikle dolgu malzemeleri konusunda bizden önceki yönetimi zan altında bırakacak suçlamalar getirmesi son derece yanlıştı.eğer bizden önceki arkadaşlarımızın çabaları ve bize devrettikleri 762 dönüm yer olmasa biz diğer 256 dönümü de alamazdık. Bu yerleri satın almak için Halk Bankasından aldığımız kredi ne bizim kefaletimizle, ne de Kasım Bey tarafından anlatıldığı gibi başka kimselerin kefaletiyle alınmamıştır. Krediyi almak için bizden önceki yönetim tarafından temin edilerek bize devredilmiş olan 762 dönümlük araziyi bankaya ipotek ederek bu krediyi aldık. Zaten kredi ile ilgili çalışmalar da bizden önce o arkadaşlarımız tarafından yapılmış." şeklinde konuştu.
Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu seçimlerine de değinen Başkan Vekili Karakaş, "o toplantı öncesi bir araya geldiğimiz arkadaşlarımızla bir yönetim listesi üzerinde anlaşmıştık. Ne yazık ki Sayın Vali bize listemizi takdim etme fırsatı bile tanımadı. Bu yönetim de Sayın Vali’nin listesidir ve biz devlete olan saygımızdan itiraz etmedik. Büyükşehir Belediye Başkanımız da bu seçimin demokratik olmadığını söylerken kendisinin despot olarak ilan edilmeye çalışılması Sayın Çerçioğlu’na haksızlıktır." dedi.