9 Aralık 2014 Salı

DİDİM'DE YİNE AYNI MANZARA

DİDİM'DE DÜN ÖĞLE SAATLERİNDE BAŞLAYAN VE GECE DE DEVAM EDEN SAĞANAK YAĞMUR NEDENİYLE ÇOK SAYIDA EV VE İŞYERİNİ SU BASTI

İlçede etkili olan şiddetli yağış dolayısıyla yollar dereye döndü. Altınkum oteller Bölgesi’ndeki çok sayıda işyeri sular altında kaldı. Bazı sokak ve yollar trafiğe kapandı. 

Su baskınına uğrayan ev ve işyerlerinde büyük maddi hasarlar meydana geldi. 

Ev ve işyerlerindeki sel suları, Didim Belediyesi ve Aski ekiplerinin yanısıra, Söke ve Kuşadası’ndan gelen ekipler tarafından yapıldı.  

Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay elinde telsiziyle gece boyunca tahliye çalışmalarını bizzat yerinden takip etti.

Başkan Atabay, “Bu tür bir yağışa altyapımız yeterli olmadı. Didim Belediyesi ekiplerinin yanı sıra Aydın Büyükşehir Belediyesi ASKİ ekipleri, Söke ve Kuşadası’ndan da gelen ekipler ile ayrıca Akbük Mahallesi’nden de özel vidanjör yardımıyla motorlar kuruldu ve tahliye işlemleri yaptık. Şu an zararı tespit etmek zor, ekiplerimiz çalışıyor.”dedi.