22 Ağustos 2013 Perşembe

GIDA AVCILARI GÖZ AÇTIRMIYOR

114 KİŞİLİK DENETİM EKİBİ İL GENELİNDE 24 SAAT KESİNTİSİZ GÖREV YAPIYOR

Aydın Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü tarafından Temmuz ayı gıda güvenliği çalışmaları kapsamında 24 gıda firmasına 103 bin 435 TL ceza kesildi.

Aydın’da gıda üretim yerlerine 223, gıda satış ve toplu tüketim yerlerine de 827 denetim gerçekleştirildi. 

Gıda üretim yerlerinde yapılan denetim ve kontroller sonucu alınan numunelerde mevzuata uygun olmayan 7 işletmeye toplam 67 bin 604 TL idari para cezası kesildi. 


Gıda satış ve toplu tüketim yerlerinde ise mevzuata uygun olmayan 14 işyerine toplam 25 bin 592 TL idari para cezası uygulandı.

Alo Gıda 174 hattına vatandaşlardan, Temmuz ayı içerisinde gıda ile ilgili toplam 63 adet şikayet geldi. 

Bu şikayetlere istinaden mevzuata uygun olmayan işyerlerine, 10 bin 239 TL para cezası kesildi.