20 Ağustos 2013 Salı

DİDİM CHP'DE ADAY ADAYLIĞI YARIŞI KIZIŞIYOR

AKBÜK BELEDİYE BAŞKANI DİDİM CHP'DEN ADAY ADAYLIĞI BAŞVURUSUNDA BULUNDU

Akbük Belediye Başkanı Erçin Sandalcı, 2014 yılı Mart ayında yapılacak olan yerel seçimlerde CHP’den Didim Belediye Başkan aday adayı olduğunu açıkladı.

Sandalcı düzenlediği basın toplantısında, Didim’in değişmesi ve gelişmesi gerektiğini belirterek kendisine gelen talepler nedeniyle aday adayı olduğunu kaydetti.

Sandalcı, “Uzun zamandır ilçemde yapmış olduğum esnaf ve sivil toplum örgütleri ziyaretleri ile sohbetlerde, Didim'in değişime ihtiyacı olduğu, dinamik, eğitimli, vizyonu geniş bir anlayışla diğer turizm bölgeleri gibi gelişmesi gerektiği taleplerine istinaden Cumhuriyet halk Partisinden belediye başkan aday adayı olmaya partililerimizle ve arkadaşlarımızla birlikte karar verdik." dedi.