2 Ağustos 2013 Cuma

DİDİM'DE DENİZDEN ALINAN NUMUNELER TEMİZ ÇIKTI

DİDİM'DE DENİZDE GÖRÜLEN SARI VE YEŞİLİMSİ MADDENİN YOSUN OLDUĞU BELİRLENDİ
  
Didim Belediyesi Çevre Mühendisi Aslı Kıray konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, olayın duyulmasının ardından denizden farklı yerlerden numune aldıklarını, Sağlık Grup Başkanlığı ve Üniversitelere incelenmek üzere gönderdiklerini söyledi. 


Yosun patlamasının ilk olarak Bodrum’da başladığını öğrendiklerini belirten Kıray, 10 gün sonra Didim’e ulaştığını, şikâyetler gelmeye başladığından itibaren numuneler alıp incelemeye gönderdiklerini kaydetti.

Kıray, denizdeki bu maddenin herhangi bir atık ya da gemi atığından kaynaklanmadığının Ege Üniversitesince yapılan incelemelerle de tespit edildiğini söyledi.
Aslı Kıray, mavi bayraklı didim plajlarında herhangi bir sorun olmadığını da sözlerine ekledi.