2 Ağustos 2018 Perşembe

METİN YAVUZ'DAN SURİYELİ EMİNE'YE YARDIM ELİ

AK PARTİ AYDIN MİLLETVEKİLİ METİN YAVUZ, DİDİM'DE YAŞAYAN DOĞUŞTAN ENGELLİ 14 YAŞINDAKİ EMİNE MAHMUT'UN TEDAVİSİNİ ÜSTLENDİ

Didim'de yaşayan 14 yaşındaki Suriyeli Emine Mahmut Didimli bir hayırsever tarafından bir süre önce Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde ameliyat ettirildi.
Yardımseverler ameliyatın ardından Emine'nin fizik tedavi ve ilaç masrafları için sosyal medyadan yardım talebinde bulundu.
Yardımseverlerin çağrısını duyan milletvekili Metin Yavuz, Suriyeli aileyi evinde ziyaret etti ve Emine'nin tedavisinin kendisine ait özel hastane tarafından üstleneceğini belirtti.

"EMİNE'NİN YÜRÜYEBİLMESİ İÇİN GEREKEN NEYSE YAPILACAK"

Milletvekili Yavuz ziyaret sırasında yaptığı açıklamada, "Kızımız Adnan Menderes Üniversitesi'nde hayırsever bir kardeşimizin desteğiyle ağır bir ameliyat geçirmiş. Fakat ameliyatı gerçekleştiren doktor, Emine’nin sağlığına kavuşabilmesi için bizim hastanemizde mutlaka fizik tedavi görmesi gerektiği konusunda düşüncelerini paylaşmış. Ben de hemen küçük kızın hastanemize sevkinin yapılarak tedavisinin başlatılmasını istedim. Hastanemiz ambulansı ile küçük kızımızın sevkini yaparak ihtiyaç duyulan fizik tedavilerine başladık. Uygulanacak tedavi sonrasında Emine yine yürümeye başlayacak inşallah. Buradan sosyal sorumluluk görevini yerine getirerek destek veren tüm Didim’li yardımseverleri kutluyor, teşekkür ediyorum." dedi. (HÜSEYİN IŞIK)