10 Şubat 2018 Cumartesi

18 YAŞIN ALTINDAKİLERE İNTERNET CAFE YASAĞI

AYDIN VALİLİĞİ İL GENELİNDE 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN İNTERNET VE OYUN SALONLARINA GİRMELERİNİ YASAKLADI
VALİLİK AYRICA, 18 YAŞ ALTINDAKİLERE ÇAKMAK VE ÇAKMAK GAZI SATIŞINI DA YASAKLADI

Aydın Valiliğinden yapılan açıklamada, kararın öğrencilerin eğitim öğretim saatleri içerisinde oyun salonlarına yoğun ilgi gösterdiğinin tespit edilmesi üzerine alındığı kaydedildi.
Açıklamada, "Aydın ili sınırları içerisinde bulunan Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı ilkokul, ortaokul ve lise dengi düzeyindeki özel ve resmi tüm okul öğrencilerinin, eğitim-öğretim saatleri içerisinde internet ve elektronik oyun salonlarına yoğun ilgi gösterdikleri tespit edildiğinden, 18 yaşından küçük öğrencilerin hafta içi 08.00-17.00 saatleri arasında yanlarında veli veya vasileri olmadan internet ve oyun salonlarına girmelerini yasaktır" denildi.

18 YAŞ ALTINA ÇAKMAK VE ÇAKMAK GAZI SATIŞI YASAK

Valilik kararında ayrıca 18 yaş altındakilere çakmak ve çakmak gazı satışını da yasakladı.
Kararın, çocuklar ve gençlerin fiziksel ve psikolojik gelişimlerini olumsuz etkileyen, çakmak ve çakmak gazından uzak tutmak amacıyla alındığı kaydedildi. (HÜSEYİN IŞIK)