2 Temmuz 2016 Cumartesi

SÖKELİ İŞADAMI UÇAK KAZASINDA HAYATINI KAYBETTİ

BALIKESİR'İN AYVALIK İLÇESİNDE DÜN DÜŞEN EĞİTİM UÇAĞINDA BULUNAN SÖKELİ NURİ BALSARI YAŞAMINI YİTİRDİ


Denge Gazetesi'nin haberine göre, Balıkesir’in Ayvalık İlçesi’nde dün akşam saatlerinde inişe geçtiği sırada düşen uçakta eğitim uçuşu yapan Sökeli işadamı Nuri Balsarı’nın ölümü, Söke’de derin üzüntüye neden oldu. 
Uçak kazasında yaşamını yitiren Ayvalık Havacılık Spor Kulübü Başkanı Mustafa Doğrular ile Sökeli işadamı Nuri Balsarı birlikte eğitim uçuşu için havalandı. Uçak havalandıktan kısa süre sonra havada selfie çeken ikili, daha sonra inişe geçti.
Ayvalık Sportif Kulübü’ne ait TC-ABY kuyruk işaretli eğitim uçağı inişe geçtiği sırada henüz bilinmeyen bir nedenle düştü. Parçalanan uçaktaki Mustafa Doğrular (60) ve işadamı Nuri Balsarı (48) kazada hayatını kaybetti. 
Eğitim uçağının düşmesi sonucu hayatını kaybeden Türk Hava Kurumu Ayvalık Şubesi ve Ayvalık Havacılık Spor Kulübü Başkanı Mustafa Doğrular ile Batı Anadolu Havacılık Derneği üyelerinden 20 yıldır uçuş yapan Nuri Balsarı'nın kaza öncesi selfie çektikleri ve fotoğrafı arkadaşlarına gönderip "Bir an önce gel güneşi havada batıralım" dedikleri belirtildi.
CENAZESİ SÖKE’DE TOPRAĞA VERİLECEK
Sökeli işadamı Nuri Balsarı’nın cenazesi Pazar günü memleketi Söke’ye geçilecek. Söke Merkez Camisi’nde kılınan ilkindi namazına müteakip Söke Asri Mezarlığı’nda toprağa verilecek. İşi gereği İzmir’de yaşadığı öğrenilen Balsarı’nın ölümü Sökelileri derinden üzdü. (BURHAN CEYHAN)