8 Ekim 2014 Çarşamba

DİDİM'DE KOBANİ YÜRÜYÜŞÜ


DİDİM'DE YAKLAŞIK 400 KİŞİ KOBANİ SALDIRISINI PROTESTO ETTİ

Didim'de Halkların Demokratik Partisi (HDP) ve Emek Partisi (EMEP) üyeleri, Didim Cumhuriyet Meydanı'nda toplandı. 

Yaklaşık 400 kişilik grup, Cumhuriyet Meydanındaki basın açıklamasının ardından Atatürk Bulvarı'nda yürüyüşe geçti. 

Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, olay çıkması ihtimaline karşı çevrede geniş güvenlik önlemleri aldı.
Yürüyüş yapan grup, "Her yer Kobani, her yer direniş", "Kobani IŞİD'e mezar olacak" ve "Katil IŞİD işbirlikçi AKP" şeklinde sloganlar attı. 

Atatürk Bulvarı üzerinden yürüyen grubun önünü polis kesti. 

Emniyet güçleri, grubun ana yoldan çıkmasını ve ana yol kenarındaki tali yoldan yürümelerini isterken, yapılan görüşmeler sonrası grubun bulvardan yürümelerine müsaade edildi. 

Polisin müsaade etmesi üzerine grup, yaklaşık 500 metre uzaklıktaki HDP ve EMEP Partisi İlçe binası önüne kadar yürüyerek, IŞİD saldırılarını protesto etti.