18 Ekim 2014 Cumartesi

DİDİM'DE BELEDİYE ÇALIŞIYOR


DİDİM BELEDİYE BAŞKANI DENİZ ATABAY GAZETECİLERE YÜRÜTTÜKLERİ ÇALIŞMALARLA İLGİLİ BİLGİ VERDİ

Didim Belediye Başkanı Deniz Atabay, haftalık basın toplantısında yaptığı açıklamada,  56 bin 497 metrekarelik parke taşı yol çalışmalarına 20 Ekim Pazartesi günü başlayacaklarını belirtti. 

Başkan Atabay, Avcılar Çukuru, Kıtıklı Caddesi’nde sürdürülen parke taşı döşeme çalışmalarına ek olarak, yeraltı elektrik döşemelerinin tamamlanarak aydınlatmaların yapıldığını ve yağmur suyu proje çalışmasının da tamamlandığını ifade etti.

Atabay, “Avcılar Çukuru'nda gerçekten yollar çok kötüydü. Altyapıda eksiklikler vardı. Eksikliklerin hepsi tamamlandı ve son derece kaliteli parke taşı döşeme çalışmaları yapılıyor. Gümüşpala Caddesi’nde de bordür ve parke taşı döşemeleri yüzde 60 oranında tamamlandı” dedi.

Fevzipaşa Projesi için 20 Ekim Pazartesi günü Kültür ve Turizm Bakanlığı ile görüşmek üzere Ankara’ya gideceğini belirten Atabay, Ankara ziyaretinde Fevzipaşa, Tekağaç ve Mesut Tatil Köyü çevresindeki planlar için görüşmelerde bulunacağını dile getirdi.

Didim’de yazın yaşanan su sorununa da değine Atabay “ASKİ tarafından 4 kuyu daha açılacak. Ayrıca Güllübahçe’de DSİ tarafından açılan 3 kuyu daha var. Yeni yapılacak barajlar tamamlana kadar su sorunu yaşanacağını sanmıyorum.” dedi.