21 Ekim 2014 Salı

ATABAY'IN BAŞARISI TESCİLLENDİ


DİDİM BELEDİYE BAŞKANI DENİZ ATABAY KAMU-DER'İN ANKETİNDE YILIN EN BAŞARILI BELEDİYE BAŞKANLARI ARASINDA YERALDI
Kamu Görevlileri ve Çalışanları Derneği’nin (KAMU-DER) Ankara'da 6'ncısını düzenlediği geleneksel ödül töreninde, yılın ödülleri sahiplerini buldu.  
Kamu-Der'in 6 ay süren anketi sonucunda, 2014 yılının en başarılı belediye başkanları seçildi.
Ankete göre, Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Bakırköy Belediye Başkanı Bülent Kerimoğlu, Yalova Belediye Başkanı Vefa Salman ve Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen yılın en başarılı belediye başkanları olarak belirlendi.
Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay törende yaptığı konuşmada, "Didim için çıktığımız bu yolda ben ve takım arkadaşlarım ödül için değil, Didim için gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz." dedi.