4 Mayıs 2014 Pazar

ZABITALIK YAPTIĞI BELEDİYEDE MECLİS ÜYESİ OLDU

DİDİM BELEDİYESİ'NE 22 YIL ÖNCE ZABITA OLARAK  İŞE BAŞLAYAN ALİ BAKAY, 2014 YEREL SEÇİMLERİNDE AK PARTİ'DEN BELEDİYE MECLİS ÜYESİ OLDU

Çiçeği burnunda meclis üyesi Ali Bakay konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, “Didim Belediyesine Zabıta olarak girdim. 1993 yılında Temizlik İşleri Amirliği yaptım. 1994 yılında Tekrar zabıta olarak görevlendirildim ve 99’a kadar bu görevde kaldım. 1999 - 2004 yılları arasında Temizlik İşleri Amirliği görevime tekrar getirildim. 2004 yılında Belediye yönetiminin değişmesi ile tekrar zabıta olarak görevlendirildim, 2009’a kadar çalıştım. 2009 Yerel seçim sürecinde AK Partiyi desteklediğim için Belediye yönetimi ile anlaşmazlığa girdim ve Fen İşleri Müdürlüğü Taş Dökümünde görevlendirildim. 2010 yılında Belediye ile ilişiğim kesildi” dedi.

Bakay,  2014 yerel seçimlerinde partimden meclis üyesi aday adayı olarak başvurumu yaptım. Ve 6. Sıra meclis üyesi olarak seçildim. 22 yıl görev yaptığım ve atıldığım belediyeye 30 Mart 2014 tarihinde meclis üyesi olarak geri döndüm” şeklinde konuştu.