22 Mayıs 2014 Perşembe

TAMİRCİ ANA KIZ


DİDİM'DE YAŞAYAN DAMLA KURNAZOĞLU VE ANNESİ AKŞAMA KADAR YAĞIN PASIN İÇİNDE ÇALIŞIYOR

Damla Kurnazoğlu, ailesinin atölyesinde yardım için başladığı araba tamirciliğine, başka bir iş bulamayınca devam etti. 

Tamirhanelerini sabahın erken saatlerinde annesi, babası ve ağabeyiyle birlikte açan genç kız, tamirden yağ değişimine, lastiklere kadar her türlü işi yapıyor.  

Damla Kurnazoğlu, “Çocuk gelişimi mezunuyum. Bir yerlere de giremedim. Sınavlara hazırlanıyorum. Çocukluktan beri babama yardım ediyorum. Çok memnunum.” dedi.

Kızıyla birlikte çalışan anne Hülya Kurnazoğlu da, “Sabah işyerini temizliyoruz, sonra işlerimize bakıyoruz. İşyerimizde tamirinden muhasebesine, araçların lastik tamirinden yağ değişimine her türlü işi yapıyoruz.” şeklinde konuştu.

İşyerinde hanımların bulunmasının temizlik açısından güzel olduğunu belirten baba İbrahim Kurnazoğlu ise, kadın müşterilerinin gönül rahatlılığıyla işyerine geldiğini belirtti.