11 Ocak 2018 Perşembe

SÖKELİ MECLİS ÜYESİNİN 14 MİLYONLUK ARAZİSİ MİRASÇI DOĞURDU

SHOW TV'DE YAYINLANAN ZAHİDE YETİŞ'LE PROGRAMINA KATILAN SÖKELİ YADİGAR KABAOĞLU, MHP SÖKE BELEDİYE MECLİS ÜYESİ AHMET GÜLTOPU'NUN BABASI CAFER GÜLTOPU'NUN BABASI OLDUĞUNU İDDİA ETTİ

Söke Belediye Meclisi'nin MHP'li üyesi ve İmar Komisyonu Başkan Yardımcısı Ahmet Yahya Gültopu'nun satın aldığı SGK arsasının belediyede yapılan imar değişikliğinin ardından 8-10 kat değer kazanması, Söke kamuoyunda ve MHP ilçe teşkilatında krize neden olmuştu.
Bu olayın ardından Sökeli Yadigar Kabaoğlu'nun babalık iddiası, SGK arazisi ile ilgili iddiaları yeniden gündeme getirdi.
Denge Gazetesi'nden Murat Tan'ın haberine göre, Yadigar Kabaoğlu tarafından Show TV ekranlarında yıllar sonra dillendirilen babalık iddiası, akıllara MHP’li meclis üyesi Gültopu tarafından 898 bin TL’ye alınan ve bir ay sonra 8 milyon liraya yükseldiği öne sürülen SGK arazisiyle ilgili olabileceğini getirdi.

“ONURUMU, GURURUMU, NÜFUSUMU İSTİYORUM”

İddialara göre, "Zahide Yetiş'le" programının 385. bölümüne katılan 59 yaşındaki Yadigar Kabaoğlu’nun annesi Fatma Kabaoğlu’nun (79) yıllar önce sevgilisi olan Cafer Gültopu (86) ile evliliği ailesince onaylanmadı. Bunun üzerine sevdiğinden bir evlat sahibi olmak isteyen Kabaoğlu’nun annesi, Cafer Gültopu’dan Yadigar Kabaoğlu’nu dünyaya getirdi. Yadigar Kabaoğlu gerçek babasını ise 38 yaşındayken öğrendi ve annesiyle birlikte Cafer Gültopu’na babalık davası açtı. Ancak ilgili davalar mahkeme tarafından reddedildi. Programda Zahide Yetiş tarafından Cafer Gültopu’nun babası olduğu yönünde ısrarının miras nedeniyle olabileceği sorgulanan Kabaoğlu, “Hayır ben sadece onurumu, gururumu istiyorum. Nüfusumu istiyorum. Başka hiçbir şey istemiyorum çünkü çok ezik büyüdüm. Babam vardı ama babam yoktu. Çünkü bilmiyordum ben. 38 yaşındaydım, eltimin evine gitmiştim. Onlar Almanya’dan izne gelmişlerdi. Evlerine ziyarete gitmiştik. Babamın da kız kardeşinin oğlu oradaymış ama ben bilmiyordum. Orada duydum ama inanmadım tabi ki. Annemi sıkıştırdım. Annemi sıkıştırdıktan sonra söyledi. Annem şu an 79 yaşında ama çok hasta” diye konuştu.

“DNA VERMENİZ GEREKİYOR”

Programda, Kabaoğlu’nun Söke’de Show TV muhabiriyle birlikte babası olduğunu öne sürdüğü Gültopu’nun gidilen evi de izletildi. Görüntülerde kapıyı açan Gültopu, muhabirin, ‘Biz buraya bir bayanla geldik tanıyor musun?’ sorusuna, ‘Tanımıyorum’’ cevabı verdi. Muhabirin, ‘Yadigar Hanım senin kızın olduğunu söylüyor’ cümlesine de ‘Öyle bir şey yok, tanımıyorum. Bu kaçıncı? Mahkemeye verdi, bilmem ne yaptı” cevabını veren Gültopu, kendisine Fatma Kabaoğlu ile sevgililik yaşanıp yaşanıldığının sorulması üzerine, “Pek tanımıyorum. Tanıyorum da şöyle yani; Gençliğimizde birbirimizle işaret ederdik. Kaç sefer mahkemelere girdik biz” diye konuştu. Kabaoğlu’nun, ‘DNA testi yapılmadı. Benim değil demeniz için DNA vermeniz gerekiyor” demesi üzerine, Cafer Gültopu, ‘Beni rahatsız etmeyin hadi’ diyerek kapısını Kabaoğlu ile muhabirin yüzüne kapattı. Kapının yüzlerine kapanmasının ardından konuşan Kabaoğlu, “DNA testi istiyorum ben, istiyorum artık. Ben onun gözüne baka baka, ‘Ben senin kızınım artık’ diyeceğim. Yani bunu demek istiyorum. Kabul etmiyor, Ben istemedim ki babamı, ben mi istedim doğmak?” dedi. (MURAT TAN)