3 Ekim 2017 Salı

SÖKESPOR YÖNETİMİNDEN TEPKİ

SÖKESPOR BAŞKANI YUSUF GÜNAL, AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ'NCE SÖKE ŞEHİR STADI'NA KATKIDA BULUNULDUĞU YÖNÜNDEKİ HABERLERE TEPKİ GÖSTERDİ

Yusuf Günal yaptığı açıklamada, Büyükşehir Belediyesi'nin Söke Şehir Stadyumu'na bir çivi bile çakmamasına karşın konuyla ilgili haberlere anlam veremediklerini söyledi.

Günal, "Biz sosyal medyada bu asılsız haberleri gördükten sonra şaşkınlık yaşadık. Sosyal medyada ve gazetede, 'Sökespor ve camiasından Aydın Büyükşehir Belediyesi'ne gelen istekler üzerine stadın zemin ve tribün çalışmaları Aydın Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi tarafından birlikte yapılıyor' denmekte. Şimdi buradaki bu yazı, ilçe müdürünü de zan altında bırakıyor. Ben buradan bu haberi yapan gazete ve internet sitelerine sormak istiyorum. 'Bu haberin kaynağı nedir ve kimden aldılar?' Sökespor Kulübü, 7 kişiden oluşan bir Yönetim Kurulu'na sahiptir. Başkan olarak ben de dahilim bunun içerisine. Yönetim Kurulu üyelerimizden bir kişi böyle bir demeç verdiyse, biz bu haberi doğrulayacağız. Böyle bir demeç ve talebimiz de olmamıştır." dedi. (NUMAN ÖLMEZ)