3 Ekim 2017 Salı

GÜNDÜZ'ÜN İDDİASINA GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI'NDAN YANIT

SÖKE CHP GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI HALİL YILDIRIM İLÇE BAŞKANI HÜSEYİN GÜNDÜZ'ÜN KENDİSİYLE İLGİLİ AÇIKLAMALARINA YANIT VERDİ

Halil Yıldırım yaptığı yazılı açıklamada, ilçe başkanı tarafından yapılan açıklamanın partililer tarafından tepkiyle karşılandığını öne sürerek, " yapılan toplantı parti toplantısıdır ancak çok önemli bir ayrıntı var burada partide kişiye özel parti toplantısı yapılmıştır. Herkese açık diye el altından yayıp delege seçimleri için beyaz listeye destek toplamak için yapılmıştır. Partinin ne gizli toplantısı olabilir ki.Toplantıya katılan bir çok büyüğümüz arkadaşımız var kafamıza takılan bir şey olursa sorar öğrenirim.Kaldı ki ben şehir dışındayımdım olsaydım kendimde gider  toplantıya girerdim. Ben Söke Chp Gençlik Kolları Başkanıyım her toplantıda olabilirim tüzük bana bu yetkiyi vermiştir” dedi​. (HÜSEYİN IŞIK)