21 Ekim 2015 Çarşamba

SÖKE'DE ENGELLİYE HAYAT YOK!

SÖKE'DE YÜZDE 90 ENGELLİ BİR ÖĞRENCİNİN OKULA GİTMEK İÇİN KARŞILAŞTIĞI ZORLUKLAR
İşte duyarlı bir vatandaşın resimleyerek gündeme getirdiği önemli bir sorun. İlgililerin takdirine bırakıyorum.
İSMAİL CANER GENÇ'in kaleminden ve resimlerinden;
"Bu konuyu aslında yazmak istemedim , fakat başvurular sonuçsuz kalınca yazmak zorunda kaldım.

Hilmi Fırat Anadolu Lisesinde okuyan bir öğrencimiz var. Yüzde 90 özürlü. Okula her gün annesi tarafından getirilmekte ve ihtiyaçları annesi tarafından karşılanmakta. Okulun Milas yoluna bakan kısmında 70 metrelik bir alan var, geçen yılda topraktı ama düzdü, Yol kenarını düzenlerken ki hala bu düzenleme çaydan itibaren, geçen yıldan beri ,bir türlü tamamlanamadı, bu toprak yol bozuldu. Öğrencimin elektrikli arabası büyük ihtimalle bu yol yüzünden arızalandı ve aile yaptıramıyor.

Aile Okula, Okulda bu konuyu Söke Belediyesine bildirdi. Bir sene sonra olabileceği cevabı verilmiş. Aile Söke Belediyesine de başvuru yapmış. Ama sonuç maalesef yok. 

Kızımız şimdi okula normal tekerlekli sandalye ile geliyor .Bugün sabah annesinin bu bozuk yolda ne kadar çaba çektiğini gördüm ve üzüldüm. Bu fotoğrafları bu nedenle paylaşıyorum.
Yüzde 90 Engeli olan bir kız öğrencinin okula ulaşması için 70 metrelik yolu yapılamıyorsa söze hacet yok."