11 Ocak 2014 Cumartesi

DİDİMLİ GAZETECİLER YEMEKTE BİRARAYA GELDİ

DİDİM GAZETECİLER CEMİYETİ 10 OCAK ÇALIŞAN GAZETECİLER GÜNÜ NEDENİYLE YEMEK DÜZENLEDİ
Didim Gazeteciler Cemiyeti’nce düzenlenen yemekte ilçe protokolü ve yerel ve ulusal basın temsilcileri bir araya geldi.
Yemeğe Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı, Didim Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Yaşar Pektaşoğlu, Didim Esnaf Sanatkarlar Kredi Kefalet Kooperatifi Başkanı Ali İhsan Kubaliç, Didim Ticaret Odası Başkanı Şaban Üstündağ, HDP Didim Belediye Başkan Adayı Sürmeli Bal, AKP Didim Belediye Başkan Adayı Murat Parmaksız, Didim Belediyespor Kulüp Başkanı Vedat Ege, Didim Derneği Başkanı Mehmet Soysalan ile ilçede görev yapan basın mensupları katıldı.
Didim Gazeteciler Cemiyeti Derneği Başkanı Ergun Korkmaz yaptığı konuşmada, basın mensuplarının bir arada olmasının ortak taleplerin kazanımı anlamında önem taşıdığını belirterek, camianın bu özel gününde yanlarında olan herkese teşekkür etti.