12 Ekim 2013 Cumartesi

DİDİM BELEDİYESİ HUZUREVİ AÇILDI

DİDİM'DE YAPIMI TAMAMLANAN 5 YILDIZLI HUZUREVİNDE 14 YAŞLI KALIYOR

Didim Belediyesi'nce geçen ay yapımı tamamlanan ‘Didim Belediyesi Huzurevi CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan ve CHP Genel Sekreteri Bilhun Tamaylıgil'in katılımıyla açıldı. 


Huzurevinin açılış törenine CHPli Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı ev sahipliği yaparken, aralarında CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan ve CHP Genel Sekreteri Bilhun Tamaylıgil'in de bulunduğu CHP'li Kuşadası Belediye Başkanı Esat Altıngün, CHP'li Akbük Belediye Başkanı Mehmet Erçin Sandalcı, CHP'li İncirliova Belediye Başkanı Fadime Orbay ve vatandaşlar katıldı. 

Açılışta konuşan Didim Belediye Başkanı Mümin Kamacı, “ Sosyal belediyeciliğin olmazsa olmaz tarafların birisi olarak önce insan dedik. Bu gördüğünüz Huzurevini yaptık. Hayırseverimiz Selahattin amcamızın talebi üzerine belediyemiz buraya el attı. Duyarlı insanların destekleri ile inşa ettik. Bu binanın her metrekaresinde sizlerin emeği var. Bugün burada 14 misafirimiz var. Beş yıldızlı bir huzurevi oluşturduk. Bizim belediyemiz işletecek.” dedi. 

CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan da, “Didim Belediyemizin bir hizmet binasını daha gururla, onurla açıyoruz. Cumhuriyet Halk Partili belediyelere geldiğimizde gönlümüz açılıyor. Yüzümüzde güller açıyor. Türkiye'nin aydınlık geleceğinin nasıl olacağını görüyoruz." diye konuştu.