10 Ekim 2013 Perşembe

BAŞÖRTÜSÜ DÜZENLEMESİ AYDIN'DA DA YÜRÜRLÜKTE

BAŞÖRTÜSÜ DÜZENLEMESİNİN RESMİYETE BAĞLANMASI AYDIN'DA GÖREV YAPAN BAŞÖRTÜLÜ ÖĞRETMENLERİ SEVİNDİRDİ

Aydın Milli Eğitim Müdürü Pervin Töre konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada; "gerçekten reform niteliğinde devrim niteliğinde bir karar alındığını görüyorum. Gerek başı açık arkadaşlarım gerekse başörtülülerin bugün farklı bir şekilde mesaiye başladıklarını, mutlu olduklarını, güvenli olduklarını ve kendilerinin de toplumda kabul görüldüğünden dolayı motivasyonlarının arttığını izledim ve gördüm." şeklinde konuştu.

Aydın Eğitim Bir Sen Kadın Kolları Başkanı Selma Ural, "Bu anayasal hakkımız olan başörtüsünün serbestliği ile birlikte bütün bayan arkadaşlarımızla birlikte rahatlıkla derslerimize girip görevlerimizi yapabiliyoruz." dedi.

İngilizce Öğretmeni Fatma Aycan da, "Gecen yıl şubat ayı itibariyle bizler derslerimize başörtülü girmeye başladık. Tabi ki bunun mutluluğunu yaşıyoruz. Resmiyete bağlandığı için. Ama biz isteriz ki tüm kamuda çalışan bizim gibi bizler gibi başörtülü arkadaşlarımızın bizim yaşadığımız mutluluğu yaşamasını isteriz." şeklinde konuştu.