3 Kasım 2017 Cuma

SÖKE'DE DART VE BOCCE HEYECANI YAŞANDI

SÖKE ANADOLU OKULLARI'NDA GERÇEKLEŞEN TURNUVADA TOPLAM 130 SPORCU YARIŞTI

Söke Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dart turnuvası, Söke Anadolu okullarında 40 takım, 3 özel sporcu takımı toplam 130 sporcunun katılımıyla gerçekleşti.
Yarışmalar sonunda dereceye giren sporculara ödüller verildi.
  
Turnuvada;
Genç Erkeklerde, 
1.Davutlar Şükufe Cemal Özbaş Çpla
2.Söke Hilmi Fırat Anadolu Lisesi
3.Davutlar Şükufe Cemal Özbaş Çpla

Genç Kızlarda;
1.Söke Hilmi Fırat Anadolu Lisesi
2.Davutlar Şükufe Cemal Özbaş Çpla
3.Söke Adnan Menderes Teknik An. Lisesi

Yıldız Erkeklerde;

1. Söktaş ilköğretim okulu 
2. Söktaş ilköğretim okulu 
3. Anadolu Okulları 

Yıldız Kızlarda;

1. Söktaş ilköğretim okulu 
2. Söktaş ilköğretim okulu 
3. Anadolu Okulları

Bocce Genç Erkeklerde;

1.Hilmi fırat Anadolu lisesi 
2. Söke Anadolu lisesi
3. Şehit Emre Acar Anadolu lisesi 

Genç kızlarda;

1.Söke Anadolu lisesi
2.Hilmi fırat Anadolu lisesi
3. Şehit Emre Acar Anadolu lisesi 

Yıldız Erkeklerde;

1.Enfa Okullari
2. Anadolu Okulları
3.Anadolu okulları

Yıldız Kızlarda;

1. Enfa Okullari
2. Çeltikçi ortaokulu
3. Bil koleji

Küçük Erkeklerde;

1. Söktaş ilköğretim okulu 
2. Söktaş ilköğretim okulu 
3. Anadolu Okulları

Küçük Kızlarda;

1. Söktaş ilköğretim okulu 
2. Söktaş ilköğretim okulu 
3. Anadolu Okulları

(HÜSEYİN IŞIK)