2 Mart 2015 Pazartesi

ZİLSİZ EĞİTİM BAŞLIYOR



AYDIN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ PİLOT OLARAK BAŞLATTIĞI UYGULAMAYI İL GENELİNE YAYMAYI PLANLIYOR

Aydın Milli Eğitim Müdürlüğü'nde okullarda zilsiz eğitim uygulamasının hayata geçirilmesiyle ilgili bir toplantı yapıldı.

İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Yasemin Yılmaz toplantıda, “ öğrencilerimizin zil gibi herhangi bir uyarana tabi olmadan, okulun ortak saatine bağlı kalarak derse giriş ve çıkış zamanını ayarlayabilme becerisi kazanmaları, hem kendilerine güvenlerini sağlayacak hem de sorumluluk bilinç düzeylerini artıracaktır. Bu konuda öğrencilerimize güvendiğimizi göstermek istiyoruz." dedi.

Toplantıya, pilot uygulama yapılması planlanan Aydın Lisesi, Murat- Hale Küçükoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Gazipaşa Ortaokulu, Mustafa Kiriş Ortaokulu ve Yahya Kemal Beyatlı İlkokulundan idareci, rehber öğretmen, okul meclis başkanı ile okul aile birliği başkanları katıldı. 

Zilsiz eğitim uygulaması halen, Söke Cumhuriyet Anadolu Lisesi ile Efeler Aydın Lisesi'nde uygulanıyor.